গণনা কৰিব লগা অনলাইন মিডিয়া শক্তি হোৱাৰ উচ্চতা আৰু নিম্নতা প্ৰৱৰ্তন কৰা বিশ্বব্যাপী বিবেচনা

লেখক প্ৰধান মেগনাস ভন হৰ্ণৰ চফ্ম'ৰ উপাদান ঘাম হৈছে এক সুস্থতা শক্তি হোৱাৰ এক স্মৰণীয় অনুসন্ধান। যিহেতু ই এম.ইউ.বি.আই.-ত প্ৰদৰ্শিত হয়, পোলেণ্ড-ভিত্তিক প্ৰযোজক আৰু চলচ্চিত্ৰখনৰ মুখ্য মনোৰঞ্জনকাৰী মাগদালেনাই তেওঁলোকৰ সহযোগিতাৰ বিষয়ে কথা পাতিব Koleśnik। 


যোৱা বছৰ কান চলচ্চিত্ৰ মহোৎসৱত কোনো প্ৰকৃত প্ৰদৰ্শন অনুষ্ঠিত নোহোৱাৰ বাবে, পোলেণ্ড-চুইডিছ চলচ্চিত্ৰ স্ৱেটে সকলো পাৰ্টি হেৰুৱাইছিল - সন্মানীয় পথপ্ৰদৰ্শন, আলোকচিত্ৰ কাৰ্যকলাপ আৰু বিশ্বব্যাপী বিবেচনা - যি উদযাপনৰ বাবে এক কৰ্তৃত্ব সংকল্প হিচাপে সংগতি ৰাখে। লেখক প্ৰধান মেগনাস ভন হৰ্ণে ডাঙৰ পৰ্দাত তেওঁৰ চফ্ম'ৰ কম্পোনেন্ট চিনেমা ঘাম ক প্ৰদৰ্শন কৰাৰ অভিজ্ঞতাক এক চাপযুক্ত জনতাক "ভয়ংকৰভাৱে হেৰুৱাইছিল"। 

"যেতিয়া মই পলমকৈ কানত আছিলো, চলিত বৰ্ষৰ সংকল্প চাই আছিলোঁ, মই কিছু ঈৰ্ষাঅনুভৱ কৰিছিলো। যিহেতু এম.ইউ.বি.আই.-ত ঘাম ওলাই ছে, মই ই জমা হ'ব লগা ভিৰৰ প্ৰতিক্ৰিয়াৰ বিষয়ে আগ্ৰহী," চুইডেনৰ পৰা এটা ভিডিঅ' মিটত ভন হৰ্ণে কয়। 


ভন হৰ্ণৰ বাবে এক ব্ৰেকআউট হাইলাইট হিচাপে চোৱা, ঘাম হৈছে সুস্থতাৰ পাৱাৰহাউচ চিলৱিয়া জাজাকৰ অস্তিত্বত তিনি দিনৰ বৰ্ণনা (মাগদালেনা কলেচনিকৰ দ্বাৰা চেষ্টা কৰা)। চিলৱিয়াৰ অনলাইন মিডিয়া-বিস্ময়কৰ জীৱন বিচলিত হয় যেতিয়া তাই পৃথক হয় আৰু এটা পোষ্টত নিৰ্জন হোৱাৰ বিষয়ে আলোচনা কৰে যি ৱেব সংবেদনলৈ ৰূপান্তৰিত হয়। ৰাজহুৱা বিবেচনাত আনন্দ কৰা কাৰোবাৰ বাবে, যেতিয়া এজন ষ্টকাৰে তেওঁলোক দুয়োজন কিমান নিৰ্জন আৰু তুলনামূলক সেই বিষয়ে ডি.এম.এছ. কৰে তেতিয়া ই গভীৰভাৱে বিৰক্তিকৰ হয়। 


তাইৰ ফলপ্ৰসূ ৰাজহুৱা চৰিত্ৰ আৰু ব্যক্তিগত জীৱনৰ প্ৰভাৱৰ দুৰ্বলতা হিচাপে, চিলৱিয়াই এক ভিতৰুৱা পৰিৱৰ্তনৰ সন্মুখীন হয় আৰু তাইৰ প্ৰকৃত আত্মাৰ প্ৰতি অধিক বাধ্য হয়। "এই কাহিনীটো সাধাৰণ হোৱা স্বত্বেও দৃশ্যবোৰৰ এটা অংশ পোলেণ্ডৰ প্ৰকৃত কাৰকত স্থাপন কৰা হৈছে। মই সোনকালে জানিব পাৰিছোঁ যে বিভিন্ন দেশৰ ভিৰটোৱে মোৰ ব্যক্তিজনৰ প্ৰতি কেনে প্ৰতিক্ৰিয়া দেখুৱায়," ক্ৰাকোৰ নেচনেল একাডেমী অৱ থিয়েটাৰ আৰ্টছৰ এলুম কলেচনিক কয়। 


যেতিয়া ভন হৰ্ণে অনলাইন মাধ্যমৰ জৰিয়তে সুস্থতাৰ অনুপ্ৰেৰণা বোৰ চাবলৈ আৰম্ভ কৰিছিল আৰু "তেওঁলোকে তেওঁলোকৰ জীৱন কেনেদৰে সম্পূৰ্ণ কৰিছিল" লক্ষ্য কৰিছিল তেতিয়া ঘাম ওলাবলৈ আৰম্ভ কৰিছিল। পোলেণ্ডস্থিত প্ৰযোজকে কয়, "মই এক জড়িত নোহোৱা ধৰণে গতিশীল। মই বহুত পোষ্ট নকৰো। মই চাবলৈ ভাল পাওঁ।" তেওঁ আনন্দিত হৈ তেওঁলোকৰ নিয়মীয়া দৈনন্দিন অস্তিত্বৰ বিষয়ে এক টন ভাগ-বতৰা কৰাৰ বাবে শক্তি আৱিষ্কাৰ কৰিছিল। ইয়াত "এটা ইলাষ্টিক খেলনাৰ সৈতে খেলি থকা কেনাইনৰ 20 টা ৰেকৰ্ডিং থাকিব পাৰে আৰু তাৰ পিছত আৰাধনাৰ বিষয়বোৰৰ বিষয়ে এক আৱেগিক আলোচনা হ'ব পাৰে।" ৩৬ বছৰীয়া যুৱকজনৰ বাবে এইটো "প্ৰৰোচনামূলক" আছিল, যাৰ ফলত তেওঁ তেওঁলোকক "ঘৃণা আৰু প্ৰেম" কৰিছিল। 

ভন হৰ্ণৰ মতে চিলৱিয়াৰ কাহিনীটো হৈছে নিজৰ জীৱন ভাগ বতৰা কৰাৰ এক "অতিৰিক্ত উপস্থাপন"। "চিলৱিয়াই এটা পোষ্ট কৰিবলৈ 5-10 মিনিট সময় লয়। ৱেব-আধাৰিত মাধ্যমৰ জৰিয়তে তেওঁলোকৰ শব্দটো চুটি আৰু কাহিনীবোৰ অসম্পূৰ্ণ। ইয়াক আৰম্ভণি, কেন্দ্ৰ আৰু সমাপ্তিৰ প্ৰয়োজন নাই। মই সেই একাউণ্টটো ভাল পাওঁ আৰু ভাবো যে ইয়াত এটা মচমচীয়া কথা আছে," ৩৬ বছৰীয়া যুৱকজনে কয়। তেওঁ লগতে কয়, "এখন চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাণ কৰিবলৈ মোক চাৰি-পাঁচ বছৰৰ প্ৰয়োজন আৰু সেইটো মোৰ পোষ্ট।" 


২০১৫ চনত, Łódź পোলেণ্ডনেচনেল ফিল্ম স্কুলৰ এলুম ভন হৰ্ণে তেওঁৰ প্ৰথম উপাদান দ্য হেয়াৰ আফটাৰ নামৰ উপাদান টো তৈয়াৰ কৰিছিল, যি সেই বছৰ কান চলচ্চিত্ৰ মহোৎসৱত পৰিচালকৰ পষেক শ্ৰেণীৰ অধীনত আত্মপ্ৰকাশ কৰিছিল। এইটো এটা কিশোৰ দোষী পক্ষৰ ওপৰত আধাৰিত যিয়ে তেওঁৰ কাৰাগাৰৰ কাৰাবাস ৰখাৰ পিছত ঘূৰি অহাৰ পিছত এক শীতল সমাৱেশৰ সন্মুখীন হয়। 

ঘামৰ সৃষ্টিত ভন হৰ্ণ আৰু কলেচনিকৰ মাজত এক দীঘলীয়া আৰু আকৰ্ষণীয় সামূহিক চক্ৰ অন্তৰ্ভুক্ত আছিল। "মাগদালেনা আছিল প্ৰাথমিক মনোৰঞ্জনকাৰী যাক আমি প্ৰক্ষেপকৰাৰ বাবে আদৰণি জনাইছিলো। তাই অবিশ্বাস্য আছিল, আৰু তাৰ পিছত আমি কাকো ভালদৰে আৱিষ্কাৰ নকৰাকৈ যথেষ্ট দীঘলীয়া সময়ধৰি অনুসন্ধান অব্যাহত ৰাখিছিলো," তেওঁ কয়। যেতিয়া তেওঁলোকে সহযোগিতা কৰিবলৈ আৰম্ভ কৰিছিল, সেই সময়ত তেওঁলোকে বাৰ্তালাপৰ বিষয়ে সম্পূৰ্ণ সন্মত হোৱাত সহায় কৰিছিল। ভন হৰ্ণে কয়, "মই একেলগে সমল সলনি কৰিবলৈ উপলব্ধ আছিলোঁ।" কলেচনিকৰ বাবে, এইটো এটা সমাপ্ত সমলৰ সৈতে কাম কৰাৰ পৰা এক আকৰ্ষণীয় উৰণ আছিল। "এজন মনোৰঞ্জনকাৰী হিচাপে, এটা দৃশ্যৰ উত্তৰ আৱিষ্কাৰ কৰাত অংশগ্ৰহণ কৰাটো মোৰ বাবে এক ব্যতিক্ৰমী সাক্ষাৎ আছিল," ক'লেচনিক এখন উপাদান চলচ্চিত্ৰত তেওঁৰ প্ৰথম মুখ্য চাকৰিসন্দৰ্ভত কয়। 

আগতীয়াকৈ সজ্জিত হোৱাৰ লগে লগে, কলেচনিক চিলৱিয়াৰ সৈতে নিজৰ বৃদ্ধিৰ দৰে মোকাবিলা কৰিছিল। লেখক প্ৰধানজনে কয়, যিকোনো পৰিস্থিতিত, যেতিয়া তেওঁ চিলৱিয়াৰ কাৰ্যকলাপৰ সন্দৰ্ভত বিভ্ৰান্ত হ'ব, কলেচনিক তাইৰ ব্যক্তিজনৰ মগজু ৰ বিষয়ে জনা দেখা গৈছিল। চলচ্চিত্ৰখনৰ ভিত্তি, যিয়েই নহওঁক, যথেষ্ট অধিক অনুৰোধ কৰিছিল। অৱশ্যে কলেচনিক অষ্টাঙ্গ যোগৰ ৰিহাৰ্চেল কৰিছিল, এক সুস্থতা শক্তিৰ প্ৰয়োজনীয় শৰীৰ টো সম্পূৰ্ণ কৰিবলৈ, যাৰ বাবে তেওঁ এবছৰতকৈ কম সময়ৰ বাবে ফিটনেছ প্ৰশিক্ষকৰ অধীনত এটা ৰেক চেণ্টাৰত প্ৰস্তুত িব লাগিব। মনোৰঞ্জনকাৰীজনে এইদৰে কয়: "আমি যিমান সম্ভৱ সঁচা হোৱা আৱশ্যক আছিল। কলেচনিক কয়, তেওঁ চিলৱিয়াৰ "দুৰ্বলতা"ৰ সৈতে পৰিচয় কৰে আৰু "অসাধাৰণ" হ'ব বিচাৰে। 

21 দিনত দৃশ্যগ্ৰহণ কৰা, চলচ্চিত্ৰখনৰ এটা বহুমুখী গোট আছিল আৰু বেছিভাগ দৃশ্য এটা শ্বটত কৰা হৈছিল। "আমাৰ ওচৰত প্ৰতিটো দৃশ্য এটা শ্বটত ধৰাৰ বিকল্প থকাৰ প্ৰয়োজন আছিল। আমি আমাৰ প্ৰবৃত্তিৰ ওপৰত যথেষ্ট নিৰ্ভৰ কৰিছিলো। এইটোৱে চিনেমাখনক বৰ্ণনাটো অনুভৱ কৰাইছিল যে আমি বিচাৰি আছিলো," প্ৰধানজনে কয়, যিয়ে তেতিয়ালৈকে, সেই সময়ত, তীব্ৰ ষ্টৰীবোৰ্ড আৰু পৰিশ্ৰমৰ সৈতে পৰিশ্ৰমকৰি দৃশ্যৰ সৈতে কাম কৰিছিল। 

প্ৰবন্ধকাৰ প্ৰধানজনে পোনপটীয়াকৈ ডেনমাৰ্কৰ এখন চলচ্চিত্ৰৰ পৰা আঁতৰি যাব। তেওঁ ইউৰোপক তেওঁৰ যুদ্ধক্ষেত্ৰ হিচাপে চায় নেকি? "কাহিনীটোৱে মোক য'লৈ লৈ যায় মই তালৈ যাওঁ। এই কাহিনীটো ডেনমাৰ্কত নিৰ্মাণ কৰা হৈছে। মই পোলেণ্ডত কেনেকৈ ডেনিছ ভাষাৰ চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাণ কৰিম সেয়া অনুভৱ কৰিবলৈ আগ্ৰহী," তেওঁ কয়। চুইডেনৰ গোথেনবাৰ্গত পৃথিৱীলৈ অনা, তেওঁ পোলেণ্ডত তেওঁৰ পৰিয়ালৰ সৈতে কাম কৰে আৰু বাস কৰে। 

মধ্যৱৰ্তী সময়ত, তেওঁ এতিয়াও ৱেব-আধাৰিত মাধ্যমৰ জৰিয়তে ব্যক্তিসকলক কাৰ্যকৰীভাৱে অনুসৰণ কৰে। "মই ইয়াত এনেদৰে সোমাই যাব পাৰো যাতে মই হেৰাই যাব পাৰো। যেতিয়া মই কওঁ যে মই টেলিফোনৰ সৈতে কম শক্তি বিনিয়োগ কৰিম তেতিয়া মই যুঁজ দিব লাগিব," তেওঁ কয়। তেনেহ'লে কলেচনিক ৱেব-আধাৰিত মাধ্যমৰ পৰা কেনেদৰে পৃথক হ'ব লাগে সেইটো বিচাৰি উলিয়াইছে। "ৱেব-আধাৰিত মাধ্যমত এনে অগণন উন্নতি হৈছে। কোনটো ডাটা গুৰুত্বপূৰ্ণ মই চিনাক্ত কৰিব নোৱাৰো। মই যিমান দূৰ সম্পৰ্কিত, ই এক বিপদজনক ক্ষেত্ৰ," তাই কয়।



Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url